Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania

Oferty pracy

STANOWISKO

Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania

LOKALIZACJA

Warszawa

Data publikacji: 13.11.2020r

O firmie

Medicalgorithmics S.A. to polska firma opracowująca zaawansowane systemy dla kardiologii. Innowacyjność to jeden z naszych głównych atutów. Wprowadzamy ją w codzienną organizację pracy i kierujemy się nią podczas procesu tworzenia. Dzięki multidysplinarnej grupie badaczy i developerów jesteśmy autorami przełomowych rozwiązań technologicznych. Opracowujemy algorytmy, oprogramowanie i urządzenia, a następnie wdrażamy je do produkcji, co pozwala nam świadczyć usługi telemedyczne tysiącom pacjentów na świecie.

O zespole

Nasz zespół zajmuje się wspieraniem Partnerów biznesowych w wykorzystywaniu systemu PocketECG – służącego do wielotygodniowej diagnostyki arytmii. Realizujemy zadania, które codziennie napływają do nas od Partnerów oraz pomagamy w weryfikacji zgłaszanych problemów – wszystko po to, by korzystanie z systemu PocketECG było przyjemne i pomocne w diagnozowaniu pacjentów na całym świecie. Dodatkowo tworzymy i doskonalimy narzędzia automatyzujące procesy dotyczące wsparcia klientów, utrzymania systemu oraz pozyskiwania danych biznesowych.

Opis obowiązków

  • Wsparcie Partnerów biznesowych w korzystaniu z oprogramowania tworzonego przez firmę (realizacja standardowych zadań, analiza i rozwiązywanie problemów, kontakt z Partnerami)
  • Udział w realizacji projektów związanych z automatyzacją w tym tworzenie skryptów, praca nad rozwojem monitoringu, rozwijanie systemu ticketowego.
  • Analiza danych ze środowisk produkcyjnych oraz tworzenie raportów na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Sporadyczna praca poza godzinami pracy / w święta
    (międzynarodowe środowisko pracy)

Wymagania i doświadczenie

  • 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rozwiązywaniem problemów z oprogramowaniem lub podobnym
  • Znajomość SQL – najchętniej PostgreSQL  
  • Umiejętność programowania w jednym z języków obiektowych / skryptowych (C#, Java, Python, PowerShell) na poziomie umożliwiającym samodzielne tworzenie narzędzi
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wyższe wykształcenie techniczne
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole

Dodatkowym atutem będzie

  • Znajomość technologii związanych z tworzeniem stron internetowych (HTML / JavaScript / CSS)
  • Doświadczenie związanie z rozwiązaniami Salesforce
  • Znajomość systemu kontroli wersji git
  • Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie, z którego chcemy byś był zadowolony
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w biurze w samym centrum Warszawy lub praca zdalna
  • Środowisko pracy, w którym ceni się wiedzę i docenia indywidualny charakter każdej osoby
  • Pracę sprzyjającą ciągłemu podnoszeniu swoich kwalifikacji
  • Bogaty wachlarz benefitów pracowniczych (refundacja wydatków związanych z medycyną, sportem, edukacją, a także kulturą i rozrywką), kosze pełne owoców 2x w tygodniu, prezenty okolicznościowe