Specjalista drugiej linii wsparcia technicznego

Oferty pracy

STANOWISKO

Specjalista drugiej linii wsparcia technicznego

LOKALIZACJA

Warszawa

O firmie

Medicalgorithmics S.A. to polska firma opracowująca zaawansowane systemy dla kardiologii. Innowacyjność to jeden z naszych głównych atutów. Wprowadzamy ją w codzienną organizację pracy i kierujemy się nią podczas procesu tworzenia. Dzięki multidysplinarnej grupie badaczy i developerów jesteśmy autorami przełomowych rozwiązań technologicznych. Opracowujemy algorytmy, oprogramowanie i urządzenia, a następnie wdrażamy je do produkcji, co pozwala nam świadczyć usługi telemedyczne tysiącom pacjentów na świecie.

O zespole

Nasz zespół zajmuje się wspieraniem Partnerów biznesowych w wykorzystywaniu systemu PocketECG – służącego do wielotygodniowej diagnostyki arytmii. Realizujemy zadania, które codziennie napływają do nas od Partnerów oraz pomagamy w weryfikacji zgłaszanych problemów – wszystko po to, by korzystanie z systemu PocketECG było przyjemne i pomocne w diagnozowaniu pacjentów na całym świecie. Dodatkowo tworzymy i doskonalimy narzędzia automatyzujące naszą codzienna pracę.

Szczegółowy opis obowiązków

  • Wsparcie Partnerów biznesowych w korzystaniu z oprogramowania tworzonego przez firmę (realizacja standardowych zadań, analiza i rozwiązywanie problemów, kontakt z Partnerami)
  • Analiza danych ze środowisk produkcyjnych oraz tworzenie raportów na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Realizacja projektów związanych z automatyzacją zadań działu
  • Sporadyczna praca poza godzinami pracy / w święta (multi-kulturowe środowisko pracy)

Wymagania i doświadczenie

  • 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rozwiązywaniem problemów z oprogramowaniem
  • Znajomość baz danych – najchętniej PostgreSQL
  • Umiejętność programowania / pisania skryptów (PowerShell)
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wyższe wykształcenie techniczne
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole

Dodatkowym atutem będzie

  • Znajomość technologii związanych z tworzeniem stron
    internetowych (HTML / JavaScript / CSS)
  • Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie, z którego chcemy byś był zadowolony
  • Elastyczne godziny pracy
  • Biuro w samym centrum Warszawy
  • Środowisko pracy, w którym ceni się wiedzę i docenia
    indywidualny charakter każdej osoby
  • Pracę sprzyjającą ciągłemu podnoszeniu swoich kwalifikacji
  • Bogaty pakiet pozapłacowych benefitów do zagospodarowania
    zgodnie z Twoimi potrzebami i pomysłami