Clinical Product Specialist

Oferty pracy

STANOWISKO

Clinical Product Specialist

LOKALIZACJA

Warszawa

Data publikacji: 3.01.2023r.

O firmie

Medicalgorithmics S.A. to polska firma opracowująca zaawansowane systemy dla kardiologii. Innowacyjność to jeden z naszych głównych atutów. Wprowadzamy ją w codzienną organizację pracy i kierujemy się nią podczas procesu tworzenia. Dzięki multidyscyplinarnej grupie badaczy i deweloperów jesteśmy autorami przełomowych rozwiązań technologicznych. Opracowujemy algorytmy, oprogramowanie i urządzenia, a następnie wdrażamy je do produkcji, co pozwala nam świadczyć usługi telemedyczne tysiącom pacjentów na świecie.

Profil stanowiska

Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie wzmocnienie Działu Rozwoju Biznesu w obszarze klinicznego marketingu produktowego nakierowanego na wsparcie sprzedaży zagranicznej. Szukamy osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację i prezentację aspektów wartości klinicznej naszych produktów. Chcemy, aby nowo zatrudniona osoba, stała się naszym ekspertem produktowym, który będzie stanowić główne wsparcie dla naszych obecnych i przyszłych partnerów zagranicznych odpowiadających za komercjalizację naszej technologii w obszarze diagnostyki kardiologicznej, w tym diagnostyki zaburzeń rytmu serca.

Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z pracownikami różnych działów w firmie, w tym z Dyrektorem Handlowym oraz Chief Scientific Officer, a także z przedstawicielami zagranicznych firm partnerskich odpowiadających za komercjalizację naszych rozwiązań na świecie. Dodatkowo, praca będzie wymagała częstej współpracy z lekarzami i liderami opinii w świecie medycyny, w szczególności kardiologii i elektrofizjologii. Współpraca polegać będzie na prowadzeniu prezentacji produktowych, szkoleń partnerów i klientów, wsparciu projektów badań klinicznych, sprzedażowych w tym postępowań przetargowych. Oczekujemy, że zatrudniona osoba będzie proaktywnie działać i proponować rozwiązania w obszarze marketingu klinicznego i produktowego celem wsparcia wzrostu biznesu.

Opis obowiązków

  • Odpowiedzialność za wdrożenia produktowe i szkolenia na miejscu lub zdalne u klientów końcowych (szpitale, kliniki etc.)
  • Zapewnienie szkoleń i wsparcia pracownikom działów sprzedaży u naszych partnerów zagranicznych z zakresu argumentacji medycznej, w celu osiągania przez nich postawionych celów w sposób profesjonalny, etyczny i naukowy
  • Wsparcie zagranicznych partnerów oraz spółek córek w Polsce i w Indiach przy strategicznych projektach sprzedażowych, w tym w przetargach
  • Współtworzenie strategii marketingu klinicznego / produktowego na rynki globalne celem zwiększenia wzrostu biznesu
  • Planowanie krótko i długoterminowych działań marketingowych wspierających sprzedaż zagraniczną i krajową
  • Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za opracowywanie strategii rozwoju portfolio produktowego
  • Odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii budowy relacji z liderami opinii w świecie elektrofizjologii i kardiologii oraz neurologii, czy kardiologii interwencyjnej
  • Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych głównie za granicą
  • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu w celu maksymalizacji wartości sprzedaży firmy

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w pracy z produktami medycznymi – preferowane w obszarze kardiologii (holtery, EKG), telemedycyny, telekardiologii
  • Wykształcenie medyczne będzie dodatkowym atutem
  • Udokumentowane sukcesy w samodzielnym zarządzaniu produktami w różnych fazach cyklu życia produktu
  • Bardzo dobra wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu produktowego, w tym klinicznego
  • Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze healthcare
  • Umiejętności analizy i syntezy danych, prezentacji oraz proponowania i wdrażania kreatywnych pomysłów
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w nowoczesnej firmie po zmianach, tworzącej ”meaningfull technology” –  coś co ma wartość i sens
  • Możliwość pracy z innowacyjnymi rozwiązaniami. Działamy w nowoczesnych technologiach medycznych – telehealth i AI – Sztucznej Inteligencji dla branży healthcare
  • Możliwość współpracy ze środowiskiem medycznym, ale też biznesowym z zagranicy w tym: Australii, Kanady, USA, Bliskiego Wschodu, krajów europejskich, czy z Azji
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • Prezenty okolicznościowe z okazji ślubu, narodzin dziecka, urodzin oraz świąt