Clinical Product Specialist

Oferty pracy

STANOWISKO

Clinical Product Specialist

LOKALIZACJA

Warszawa

Data publikacji: 21.06.2022r.

O firmie

Medicalgorithmics S.A. to polska firma opracowująca zaawansowane systemy dla kardiologii. Innowacyjność to jeden z naszych głównych atutów. Wprowadzamy ją w codzienną organizację pracy i kierujemy się nią podczas procesu tworzenia. Dzięki multidyscyplinarnej grupie badaczy i deweloperów jesteśmy autorami przełomowych rozwiązań technologicznych. Opracowujemy algorytmy, oprogramowanie i urządzenia, a następnie wdrażamy je do produkcji, co pozwala nam świadczyć usługi telemedyczne tysiącom pacjentów na świecie.

Profil stanowiska

Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie wzmocnienie Działu Rozwoju Biznesu w obszarze klinicznego marketingu produktowego nakierowanego na wsparcie sprzedaży oraz szkoleń w tym wdrożeń u klientów w szpitalach i klinikach na świecie. Szukamy doświadczonej osoby, idealnie z doświadczeniem pracy w branży medycznej, farmaceutycznej lub z wykształceniem medycznym, która będzie naszym ekspertem produktowym stanowiąc główne wsparcie dla naszych obecnych i przyszłych partnerów zagranicznych odpowiadających za komercjalizacje naszej technologii w obszarze telekardiologii/diagnostyki zaburzeń rytmu serca. Praca ta będzie wiązać się ze ścisłą współpraca z pracownikami innych działów w firmie w tym rozwojem biznesu w siedzibie firmy ale i sprzedawcami z firm partnerskich na świecie, z kontaktami z lekarzami i liderami opinii w świecie medycyny, a w szczególności kardiologii i elektrofizjologii, śledzeniem nowinek technologicznych w branży medycznej oraz analizą konkurencji i rynków w których prowadzimy działalność sprzedażową i proponowanie rozwiązań w obszarze marketingu klinicznego i produktowego celem wsparcia wzrostu biznesu. Oczekujemy, że zatrudniona osoba stanie się naszym ekspertem produktowym.

Opis obowiązków

  • Planowanie krótko i długoterminowych działań marketingowych wspierających sprzedaż zagraniczną i krajową
  • Współpracę z osobami odpowiedzialnymi za opracowywanie strategii rozwoju portfolio produktowego
  • Współtworzenie strategii marketingu klinicznego/produktowego na rynki globalne celem zwiększenia wzrostu biznesu
  • Przygotowywanie analiz porównawczych produktów konkurencyjnych do naszych technologii
  • Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi badań, uzyskiwanie i analiza informacji z innych działów
  • Zarządzanie budżetem promocyjnym i produktowym w dziale rozwoju biznesu
  • Wsparcie zagranicznych partnerów przy strategicznych projektach sprzedażowych, w tym w przetargach, a także spółek córek w Polsce i w Indiach
  • Odpowiedzialność za wdrożenia produktowe i szkolenia na miejscu lub zdalne u klientów końcowych (szpitale, kliniki etc.)
  • Zapewnienie szkoleń i pomocy pracownikom sprzedaży u naszych partnerów zagranicznych, z zakresu argumentacji medycznej w celu osiągania przez nich postawionych celów w sposób profesjonalny, etyczny i naukowy
  • Odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii budowy relacji z liderami opinii w świecie elektrofizjologii i kardiologii oraz neurologii czy kardiologii interwencyjnej
  • Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych w kraju i za granicą
  • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu w celu maksymalizacji wartości sprzedaży firmy

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny)
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem. Obecnie mamy partnerów w Austrii, Szwajcarii i planujemy pojawić się na rynku niemieckim
  • Doświadczenie w pracy z produktami medycznymi idealnie w obszarze kardiologii, telemedycyny lub telekardiologii. Wykształcenie medyczne będzie dodatkowym plusem
  • Udokumentowane sukcesy w samodzielnym zarządzaniu produktami w różnych fazach cyklu życia
  • Bardzo dobra wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu produktowego, w tym klinicznego
  • Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze healthcare
  • Umiejętności analizy i syntezy danych, prezentacji oraz proponowania i wdrażania kreatywnych pomysłów
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • Umiejętność współpracy z osobami wewnątrz organizacji oraz z partnerami zagranicznymi reprezentującymi różne style biznesowe i kultury
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i proaktywność
  • Chęć do zdobywania wiedzy i podnoszenia swoich kompetencji
  • Zdolności organizacyjne, prezentacji i wystąpień publicznych
  • Silna orientacja na cel
  • Znajomość środowiska MS Office (szczególnie PowerPoint oraz Excel)

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w nowoczesnej firmie po zmianach, tworzącej „meaningfull technology”, produkt który ma wartość i sens
  • Możliwość pracy z innowacyjnymi rozwiązaniami. Działamy w nowoczesnych technologiach medycznych – telehealth i w AI – Sztucznej Inteligencji dla branży healthcare
  • Możliwość współpracy ze środowiskiem medycznym, ale też biznesowym z zagranicy w tym: Australii, Kanady, USA, Bliski Wschód, kraje europejskie, czy z Azji
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę na pełen etat, na umowę o pracę