Specjalista ds. zakupów

Oferty pracy

STANOWISKO

Specjalista ds. zakupów

LOKALIZACJA

Gdańsk

Data publikacji: 7.01.2021r.

O firmie

Medicalgorithmics S.A. to polska firma opracowująca zaawansowane systemy dla kardiologii. Innowacyjność to jeden z naszych głównych atutów. Wprowadzamy ją w codzienną organizację pracy i kierujemy się nią podczas procesu tworzenia. Dzięki multidysplinarnej grupie badaczy i deweloperów jesteśmy autorami przełomowych rozwiązań technologicznych. Opracowujemy algorytmy, oprogramowanie i urządzenia, a następnie wdrażamy je do produkcji, co pozwala nam świadczyć usługi telemedyczne tysiącom pacjentów na świecie.

O zespole

Rolą naszego zespołu jest zapewnienie materiału i ciągłości produkcji. Pracujemy nad tym, aby nasz produkt docierał do wszystkich klientów zgodnie z zamówieniem i na czas. Staramy się proaktywnie podchodzić do problemów i ściśle ze sobą współpracować. Cechuje nas poczucie humoru z dystansem do siebie oraz skrupulatność. Do naszego zespołu szukamy osoby, która oprócz umiejętności mądrego wydawania pieniędzy, będzie potrafiła współpracować z pracownikami naszej firmy, jak i również dostawcami. Chcielibyśmy wspólnie budować zgrany zespół, wspierający się w codziennych obowiązkach.

Opis obowiązków

  • Zakup i aktywne poszukiwanie nowych źródeł dostaw, usług zewnętrznych lub sprzętu (narzędzia, maszyny, wyposażenie)
  • Negocjacje handlowe (dostawcy krajowi i zagraniczni)
  • Aktualizacja polityk zakupowych
  • Kontrola, optymalizacja i planowanie poziomu zapasów magazynowych.
  • Planowanie dostaw oraz nadzorowanie zamówień do dostawców
  • Obsługa reklamacji
  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z dostawami
  • Audytowanie dostawców w tym nadzór w procesie doskonalenia dostawców
  • Inicjowanie i wdrażanie działań usprawniających
  • Udział w doskonaleniu procesów zaopatrzeniowych
  • Przygotowywanie prezentacji, analiz i raportów
  • Monitorowanie realizacji planów sprzedaży i zakupów
  • Wsparcie grup projektowych dotyczących zagadnień zakupowych adresowanych z działu Badań i Rozwoju, Inżynierii oraz innymi działów firmy
  • Parametryzacja systemu ERP

Wymagania i doświadczenie

  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wiedza z zakresu planowania materiału i produkcji
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów w obszarze zakupów również w charakterze inżyniera rozwoju dostawców
  • Umiejętność negocjacji i budowania relacji z dostawcami
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • Proaktywne nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
  • Otwartość na zmiany i chęć zdobywania nowych umiejętności

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe o profilu technicznym (inżynier)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, biurze R&D, zakupach części zamiennych lub na stanowisku Inżyniera Jakości Dostawców
  • Znajomość rynku komponentów elektronicznych, mechanicznych, tworzyw sztucznych
  • Doświadczenie związane z zarządzaniem łańcuchem dostaw.
  • Znajomość od strony praktycznej metody planowania materiału (MRP, ROP, EOQ, ABC itd.)
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów oraz w wykorzystaniu narzędzi jakościowych (APQP, PPAP, FMEA itd.)
  • Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania jakością
  • Wysokie umiejętności w zakresie organizacji pracy w tym planowania zadań i ich koordynacji
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP, w szczególności Sage X3
  • Biegłość w praktycznej znajomość pakietu MS Office

Co oferujemy

  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • Prezenty okolicznościowe z okazji ślubu, narodzin dziecka, urodzin oraz świąt
  • Kosz pełen owoców i warzyw 2x w tygodniu
  • Pracę w miejscu, w którym cenimy siebie nawzajem i lubimy, gdy ktoś „wpada na pomysł”
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w zespole odpowiadającym za cały łańcuch dostaw
  • Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i współudział w tworzeniu pionierskich rozwiązań zmieniających świat