Manufacturing Technology Manager (Lider Zespołu Inżynierii)

Oferty pracy

STANOWISKO

Manufacturing Technology Manager (Lider Zespołu Inżynierii)

LOKALIZACJA

Gdańsk

Data publikacji: 19.05.2021r

O firmie

Medicalgorithmics S.A. to polska firma opracowująca zaawansowane systemy dla kardiologii. Innowacyjność to jeden z naszych głównych atutów. Wprowadzamy ją w codzienną organizację pracy i kierujemy się nią podczas procesu tworzenia. Dzięki multidyscyplinarnej grupie badaczy i deweloperów jesteśmy autorami przełomowych rozwiązań technologicznych. Opracowujemy algorytmy, oprogramowanie i urządzenia, a następnie wdrażamy je do produkcji, co pozwala nam świadczyć usługi telemedyczne tysiącom pacjentów na świecie.

O zespole

Rolą kilkuosobowego zespołu jest rozwój procesów wspierających wszelkie działania operacyjne dla wyrobów dotychczas wdrożonych do produkcji – w tym zarządzanie cyklem życia wyrobów na poziomie inżynierii (BOMy, NPI, ECO), wdrażanie nowych technologii, prowadzenie projektów usprawniających, utrzymanie infrastruktury. Ponadto zespół inżynieryjny blisko współpracuje z zespołami R&D podczas prac badawczych oraz koordynuje proces wdrożenia do produkcji nowo opracowywanych wyrobów.

Twój zakres obowiązków

  • Współpraca z interesariuszami zespołu w celu dobrego zrozumienia potrzeb i wypracowania najlepszych rozwiązań
  • Koordynowanie zadań związanych z wdrożeniem elektronicznych wyrobów medycznych do masowej produkcji i ich utrzymaniem (DFM/NPI/ECO)
  • Analizowanie możliwości rozwoju i prowadzenie projektów doskonalących dla procesów produkcyjnych i procesów operacyjnych wspierających wytwarzanie produktów
  • Koordynowanie zadań związanych z definiowaniem i wdrażaniem nowych technologii (maszyny, dedykowane narzędzia produkcyjne i systemy testowe)
  • Dbanie o rozwój kompetencji zespołu, aby mógł samodzielnie realizować zadania, za które jest odpowiedzialny
  • Doskonalenie procedur oraz zapewnienie ich przestrzegania
  • Zapewnianie sprawności i dostępności szeroko pojętej infrastruktury (produkcyjnej oraz firmy) w tym nadzór nad wyposażeniem

Wymagania i doświadczenie

  • Doświadczenie w koordynacji zadań z dziedziny inżynierii procesu i produkcji
  • Znajomość zagadnień technicznych z branży elektronicznej lub pokrewnej (świadomie nie zawężamy wymagań, ale przede wszystkim szukamy osoby
    z dziedziny inżynieryjnej, kogoś kto pracował z elektroniką)
  • Umiejętność budowania i rozwijania zespołu specjalistów
  • Samodzielność, pro-aktywność i umiejętność podejmowania decyzji opartych na wiedzy
  • Praktyczna znajomość narzędzi Lean
  • Bardzo dobra umiejętność zarządzania czasem
  • Zdolności przywódcze – umiejętność bycia liderem bez wykorzystywania i odwoływania się do władzy formalnej
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w samozarządzającym się zespole
  • Wiedza z zakresu norm zarządzania jakością (ISO 13485, 27001)
  • Znajomość systemu Sage ERP X3 lub innego systemu ERP
  • Znajomość systemów MES, CMMS

Co oferujemy

  • Pracę w firmie skupionej na produktach, które mają służyć zdrowiu ludzi
  • Pracę w środowisku, w którym ceni się umiejętności, wiedzę i indywidualny charakter każdej osoby
  • Możliwość doświadczenia pracy w firmie, gdzie cała organizacja przyjęła model Scrum@Scale
  • Elastyczne godziny pracy + pracę zdalną wymienną z stacjonarną w zależności od charakteru bieżących zadań
  • Benefity: możliwość przystąpienia do pakietu opieki medycznej, prezenty okolicznościowe z okazji ślubu, narodzin dziecka, urodzin oraz świąt, kosz pełen owoców i warzyw 2x w tygodniu