Engineering Manager

Oferty pracy

STANOWISKO

Engineering Manager

LOKALIZACJA

Gdańsk

O firmie

Medicalgorithmics S.A. to polska firma opracowująca zaawansowane systemy dla kardiologii. Innowacyjność to jeden z naszych głównych atutów. Wprowadzamy ją w codzienną organizację pracy i kierujemy się nią podczas procesu tworzenia. Dzięki multidysplinarnej grupie badaczy i deweloperów jesteśmy autorami przełomowych rozwiązań technologicznych. Opracowujemy algorytmy, oprogramowanie i urządzenia, a następnie wdrażamy je do produkcji, co pozwala nam świadczyć usługi telemedyczne tysiącom pacjentów na świecie.

O zespole

Rolą Twojego kilkuosobowego zespołu będzie rozwój procesów wspierających wszelkie działania operacyjne dla wyrobów aktualnie wdrożonych do produkcji – w tym zarządzanie cyklem życia wyrobów na poziomie inżynierii (BOMy, NPI, ECO), wdrażanie nowych technologii, prowadzenie projektów usprawniających, utrzymanie infrastruktury, promowanie kultury Agile/Lean.  Ponadto chcemy by zespół inżynieryjny blisko współpracował z zespołami R&D podczas prac badawczych oraz koordynował proces wdrożenia do produkcji nowo opracowywanych wyrobów.

Szczegółowy opis obowiązków

  • Rozwój organizacji pracy zespołu inżynieryjnego zgodnie z zasadami metodyki zwinnej (Agile – Kanban)
  • Koordynowanie zadań związanych z wdrożeniem elektronicznych wyrobów medycznych do masowej produkcji i ich utrzymaniem (DFM/NPI/ECO)
  • Analiza możliwości rozwoju i prowadzenie projektów doskonalących dla procesów produkcyjnych i procesów operacyjnych wspierających wytwarzanie produktów
  • Koordynacja zadań związanych z definiowaniem i wdrażaniem nowych technologii (maszyny, dedykowane narzędzia produkcyjne i systemy testowe)
  • Zapewnianie sprawności i dostępności szeroko pojętej infrastruktury (produkcyjnej oraz firmy) w tym nadzór nad wyposażeniem

Wymagania i doświadczenie

  • Kilkuletnie doświadczenie w koordynacji zadań z dziedziny inżynierii procesu i produkcji
  • Spójność Twoich celów zawodowych z wizją firmy, a stylu pracy
    z jej kultura organizacyjną (manager jako servant-leader)
  • Umiejętność budowania zespołu i rozwijania jego kompetencji
    w celu efektywnego i terminowego realizowania zadań leżących w jego obszarze odpowiedzialności
  • Praktyczna znajomość narzędzi Lean (VSM, Kaizen, Six Sigma, TPM)
  • Samodzielność, pro-aktywność i umiejętność podejmowania decyzji opartych na wiedzy
  • Umiejętność mapowania i optymalizacji procesów operacyjnych (BPMN)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)

Mile widziane

  • Wiedza z zakresu norm zarządzania jakością (ISO 9001, 13485)
  • Umiejętność pracy w samozarządzającym się zespole
  • Praktyczna znajomość procesów produkcji elektroniki
  • Znajomość systemów PLM, ERP, MES, CMMS
  • Znajomość obsługi oprogramowania typu CAD oraz Altium
  • Zdolność do akcyjnej organizacji pracy zespołu w warunkach pilnej potrzeby z wykorzystaniem metodyki zwinnej
  • Uprawnienia SEP do 1kV

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie, z którego chcemy, byś był zadowolony
  • Możliwość swobodnego wpływu na kształt procesów, za których realizacje będziesz odpowiadać
  • Satysfakcje z pracy w organizacji wchodzącej na drogę Agile
  • Pracę w miejscu, w którym cenimy siebie nawzajem i lubimy, gdy ktoś „wpada na pomysł”
  • Bogaty wachlarz benefitów pracowniczych (refundacja wydatków związanych z ochroną zdrowia, sportem, edukacją a nawet rozrywką
    w wysokości 4000 PLN / rok)