Szukaj
Close this search box.

IT Customer Care Manager

Lokalizacja

Warszawa, praca hybrydowa

Umowa

Umowa o pracę lub kontrakt B2B

Opis obowiązków

  • Bezpośrednie zarządzanie zespołem wsparcia technicznego w branży oprogramowania medycznego, budowanie organizacji zdolnej do wspierania i zaspokajania potrzeb klientów z całego świata.
  • Wsparcie partnerów biznesowych w korzystaniu z oprogramowania, rozwiązywanie problemów technicznych i obsługa infolinii.
  • Ścisła współpraca z zespołami biznesowymi oraz RnD w celu uwzględnienia opinii klientów oraz rozwiązywania kluczowych problemów związanych z wsparciem i użytecznością.
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów oraz zapewnienie dobrej atmosfery pracy dla zespołu.
  • Definiowanie i analiza kluczowych wskaźników wydajności w celu ukierunkowania działań zespołu na realizację celów.
  • Analiza i automatyzacja procesów wsparcia, w tym wdrażanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w celu poprawy zarządzania zespołem i usprawnienia operacji.
  • Tworzenie, analiza i automatyzacja kompleksowych raportów na temat wydajności zespołu, satysfakcji klientów oraz kluczowych wskaźników wydajności (KPI) w celu wspierania podejmowania decyzji i ciągłego doskonalenia.
  • Ścisła współpraca z kierownikami projektów w zarządzaniu projektami, zapewniając efektywne wykorzystanie zasobów zespołu wsparcia i optymalizację procesów.
  • Identyfikowanie możliwości uproszczenia procesów i redukcji złożoności w organizacji.

Wymagania i doświadczenie

  • Wyższe wykształcenie techniczne
  • Min. 4 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze wsparciem technicznym klienta, rozwiązywaniem problemów z oprogramowaniem lub podobnym
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem wsparcia pracującym w międzynarodowym środowisku
  • Dobra znajomość SQL oraz umiejętność programowania w jednym z języków obiektowych/ skryptowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu interakcjami z klientami podczas rozwiązywania problemów i pracy pod presją
  • Doświadczenie w planowaniu zadań wsparcia i zarządzaniu projektami w systemach ticketowych
  • Otwartość i zaufanie, doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Kreatywne myślenie, silne umiejętności analityczne i nastawienie na rozwiązania problemów
  • Silna inicjatywa, konsekwencja i zaangażowanie w realizację celów
  • Zdolność do skutecznego przedstawiania wyników pracy zespołu oraz prezentacji wyższej kadrze zarządzającej i interesariuszom
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, min. C1

Mile widziane

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Praca hybrydowa z Warszawy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Roczny system premiowy w oparciu o realizowane cele
  • Dofinansowanie do opieki medycznej (PZU) i karty sportowej (Multisport)
  • Pracę w miejscu, w którym cenimy siebie nawzajem i lubimy, gdy ktoś „wpada na pomysł”
  • Prezenty okolicznościowe z okazji narodzin dziecka oraz świąt
  • Możliwość pracy z innowacyjnymi rozwiązaniami – działamy w nowoczesnych technologiach medycznych – telehealth i AI dla branży healthcare, realizując projekty międzynarodowe
881e7c4ff79044f207ef36d39312a801

O zespole

Nasz zespół zajmuje się wspieraniem partnerów biznesowych w wykorzystywaniu systemu PocketECG służącego do wielotygodniowej diagnostyki arytmii. Realizujemy zadania, które napływają do nas codziennie od partnerów rozsianych po całym świecie. Dodatkowo tworzymy i doskonalimy narzędzia automatyzujące procesy dotyczące wsparcia klientów, utrzymania systemu oraz pozyskiwania danych biznesowych.

Medicalgorithmics S.A. to polska firma opracowująca zaawansowane systemy dla kardiologii. Innowacyjność to jeden z naszych głównych atutów. Wprowadzamy ją w codzienną organizację pracy i kierujemy się nią podczas procesu tworzenia. Dzięki multidyscyplinarnej grupie badaczy i developerów jesteśmy autorami przełomowych rozwiązań technologicznych. Opracowujemy algorytmy, oprogramowanie i urządzenia, a następnie wdrażamy je do produkcji, co pozwala nam świadczyć usługi telemedyczne tysiącom pacjentów na świecie.

Twoje zgłoszenie się powiodło

Software

Otrzymaj więcej informacji

Administratorem danych jest Medicalgorithmics S.A. z siedzibą w Warszawie (02-001) przy Jerozolimskie 81. Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na wysłane zapytanie (podstawa prawna: uzasadniony interes administratora), marketing (podstawa prawna: uzasadniony interes administratora). Pełny tekst klauzuli można znaleźć na stronie Polityki Prywatności.

VCAST

Otrzymaj darmową demonstrację

Administratorem danych jest Medicalgorithmics S.A. z siedzibą w Warszawie (02-001) przy Jerozolimskie 81. Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na wysłane zapytanie (podstawa prawna: uzasadniony interes administratora), marketing (podstawa prawna: uzasadniony interes administratora). Pełny tekst klauzuli można znaleźć na stronie Polityki Prywatności.

DRAI

Otrzymaj darmową demonstrację.

Administratorem danych jest Medicalgorithmics S.A. z siedzibą w Warszawie (02-001) przy Jerozolimskie 81. Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na wysłane zapytanie (podstawa prawna: uzasadniony interes administratora), marketing (podstawa prawna: uzasadniony interes administratora). Pełny tekst klauzuli można znaleźć na stronie Polityki Prywatności.

Our company

About us

Our History

Management Team

Partners

Career

Work with us

Job offers

Recommend an employee

Application form